lördag 30 december 2017

ÅRSRESUMÉ - JULI TILL SEPTEMBER


En ledig dag spenderade jag med vänner i skärgården. Vi tog båten runt på några öar, upplevde massa fin natur och åt gott. Jag köpte en magisk klänning som jag matchade med en magisk kvällssol. Vi var i Ulricehamn med familjen, plockade jordgubbar och njöt av sommaren. Jag hade en semestervecka också, vädret var dock inte på topp men jag la min tid på att polera tre bilar, lite ont i armarna efter det men lite rikare blev jag.
 Höjdpunkten i augusti var inte min födelsedag utan veckan innan då jag och syster fick äran att servera och fotografera på ett bröllop, den dagen och natten var fantastiskt bra. Så mycket kärlek och glädje. Vi satt även i baren-det var en upplevelse, aldrig har jag vart så populär...


I september började skolan igen, något jag inte var så taggad på efter en så välbehövlig sommar. Kameran låg på hyllan mest av månaden utom de dagar syster hade matcher, mycket fotboll blev det. Men naturen bjuder alltid på dess skönhet så det var ju tvunget att fotograferas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar