fredag 29 december 2017

ÅRSRESUMÉ - APRIL TILL JUNI


April innebär påsk vilket innebär byns årliga ankrace. Månades höjdpunkt absolut. Annars flöt skolan på som vanligt, jag fotograferade fotbollsmatcher på helgerna och firade påsk med släkten!

 Äntligen lite sommarvärme. Ännu mera fotboll, promenader och en bal på slottet. Inte för min del såklart, minns även att solen stekte på rejält den dagen, stackars alla finklädda! En annan dag då solen stekte och det var upp mot 27 grader var den 20 maj. Då bestämde jag, syster och två vänner för att dra till Tjolöholms slott, ha picknick och spela spel. Vi kom dit och de 27 graderna blev kanske 17 grader och massa blåst. Vi satt under filtar och tvingade i oss picknicken, inte så lyckat men det blev rätt kul trots allt!

Efter midsommar började jag jobba. Det var studenttider. Jag hängde med vänner vi va på pride i Borås och även här lite  fotboll. Sena sommarkvällar spenderade jag genom att njuta av solnedgången, det slår allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar