tisdag 29 augusti 2017

SOMMAREN 2017

JUNI

JULI

AUGUSTI

Idag börjar skolan och sommaren 2017 är väl officiellt över. Denna sommaren har gått så fort och vart såå bra så just nu känner jag mig absolut inte redo och taggad för skolan. 

Denna sommar har jag jobbar min sista sommar på hemtjänsten vilket känns såå tråkigt men nu är det nya äventyr på gång. Denna tid på hemtjänsten har vart så lärorik, rolig och jag har vuxit så mycket som person och lärt mig så mycket. Både om praktiska saker men också om livet!

Men förutom jobb har jag hunnit med lite annat som:
fotbollsmatcher, besökt ulricehamn och göteborgs skärgård, firat midsommar, vart på student, gått i mitt första pridetåg, vart på mingla i mark samt sommarfredag, fotograferat, serverat på bröllop, vart på color obstacle rush där vänner medverkade, fyllt 22 och plockat jordgubbar.
Samt umgåtts med vänner och familj, haft soliga och varma dagar hemma och vid sjön och bara njutit av sommaren och lite ledigt. Längtar redan till nästa sommar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar