måndag 29 maj 2017

EN VINST FICK AVSLUTA DENNA LÅNGHELG






Det blev en perfekt långhelg. Vädret var på topp hela helgen och det kunde inte bli bättre.

Torsdag: Hela familjen var i varberg för att fira pappa som fyllde år i fredags.
Fredag: Alla jobbade utom jag, eller jag jobbade sen på kvällen då alla tog helg.
Lördag: Jag klippte gräs och planterade massa grönsaker. Detta gav mig solsting och vi drog till sjön för att svalka av oss, det var faktiskt otroligt skönt!
Söndag: En lugn dag med grillat till middag. Kvällen bjöd på fotboll då jag skötte jobbet som matchvärd, det gjorde jag bra om jag får säga det själv. Tog även lite foton!

Idag är det måndag och sista veckan i skolan. Idag hade vi opponering av vår arbete vilket betyder att lärare och klasskompisar ger respons på vår arbete. Jag är riktigt stolt över vad vi åstadkommit och nu är det bara lite slutputs som gäller innan vi lämnar in den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar