söndag 9 april 2017

ABBE ÄLSKAR VÅREN





_________________________________________________________________
Tänka sig vilken bra helg det blev. Trots allt som hänt kring terrorattacken i Stockholm som jag följt hela helgen har jag även gjort mycket annat.

Igår var en fullspäckad dag. Dagen började med ett besök till den årliga marknaden i grannbyn, alltid lika mysigt och kallt. Efter det hann jag hem en timma för att ladda om för 4 timmars jobb. Jag har inte jobbat sen kanske februari så det var så roligt att komma tillbaka dit, ser så fram emot sommaren då det blir mer jobb. 

Kvällen avslutade jag hemma hos en fin vän som fyller år imorgon. Vi var ett gäng som åt massa god mat & tårta. Sen satt vi upp till halv 11 och bara pratade och skrattade. Bättre avslut på en dag får man leta efter.

Idag har jag följt livesändningen kring terrorattacken rätt mycket men då solen tittade fram bestämde jag mig för att ge mig ut på en runda runt sjön. Det var så skönt!!
Då jag kom hem mötte Abbe mig och vi njöt lite av det fina vädret 

Nu ger vi oss in i påskveckan vilket betyder plugg, kanske jobb, ankrace godis och massa mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar