söndag 19 mars 2017

ATT FOTOGRAFERA FOTBOLL






Idag gjorde jag något jag inte gjort förut. Jag fotograferade en fotbollsmatch. Jag har ett teleobjektiv som mest ligger och dammar så jag kom på att den e nog rätt bra då de kommer till fotboll. Och det var det, det var lite klurigt att hitta rätt inställningar men jag ska fotografera så många matcher jag kan nu det kommande så att jag får till trixet!

Men det är väldigt kul och spännande. Man kan få till riktigt bra ögonblick och väldigt spännande miner minst sagt. Ett kul sätt att spendera denna gråa och nu snöiga söndag. Imorgon ska jag tillbaka till praktiken men denna vecka blir det bara 4 dagar för fredagen kommer jag spendera i skolan, det ska bli kul att träffa lite vänner igen!

Hoppas ni haft en fin helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar