tisdag 21 februari 2017

VECKA 8

Vecka 7 betyder sportlov i den kommun jag bor i. Nu har vi gått över till vecka 8 vilket betyder tillbaka till vardagen. Ofta är vårterminen den värsta tiden under ett skolår och det känns som att den startade med full kraft nu efter lovet. Sen jullovet har vi kanske gått i skolan 2-3 gånger i veckan och haft det ganska lugnt men nu är det slut med det, denna vecka har jag fullt upp:

Måndag: Skola 10-12~föreläsning. Gå en sväng till min VFU och hälsa på en snabbis. Dra hem till Linnea för att spela in en film för ett skolarbete.

Tisdag: VFU 8-15

Onsdag: VFU 8-15

Torsdag: Skola 9-15 ~ föreläsningar

Fredag: Skola 10-16.30 ~ föreläsning, studiebesök på museum och mentorsträff


Nu när jag skriver detta har redan måndagen och snart tisdagen runnit iväg och jag tror jag kan överleva denna vecka. Dagarna går väldigt fort och innan man ens hinner tänka är det helg igen. Vårterminen brukar vara stressig men den brukar också gå väldigt fort och det skadar ju inte att det vart otroligt fint vårväder idag. Igår öste regnet ner hela dagen men idag har solen vart framme!
Som ni kanske märker hindrar detta schema mig från att fotografera men jag ska försöka få lite tid för det i helgen, det vill jag i alla fall. Hoppas ni får en fin vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar