fredag 10 februari 2017

EN BRA FREDAG


I morse väcktes av klockan 5.45 men det gjorde inte så mycket för jag möttes av ännu mer snö på marken. Det var dags för tenta och eftersom att läraren hade sagt: "Den är så enkel att ni kommer skratta då ni lämnar salen", va jag rätt nervös. Nytt för oss var att tentan gjordes på dator och att vi fick reda på resultatet direkt. Tentan gick bra, jag klarade den men jag skrattade inte så jag gick ut från salen. Det var mer som att jag ville gråta för att jag klarat den, den var inte direkt enkel och jag gissade på många frågor men det gick vägen och det är jag glad över.

Efter tentan firade vi med fika och gick i lite affärer. Efter att ha åkt buss och sen gått de tre sista kilometerna hem insåg jag att jag inte hade med mig nycklarna och grannen som har en extranyckel va inte hemma, jag var helt utelåst. Dock bara i en timma då mamma kom hem och räddade mig.

Nu tar jag en vecka ledigt från skolan och går på sportlov men förhoppningsvis ska jag jobba lite, det har jag saknat! Hoppas ni får en fin helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar