lördag 4 februari 2017

BACILLERNAS MÅNAD


Det är nu februari eller vabruari som alla föräldrar säger. Runt nyårs blev pappa sjuk, sen mamma och därefter min syster som fortfarande är lite hängig. Å nu va det väl min tur också. Är chockad över hur länge jag höll mig frisk men bacillerna lyckades attackera mig till slut.

I torsdags och igår vart jag mest hängig men energin fanns ändå där. Igår åkte jag till Linnea för att göra skolarbete. Vid middagstid mötte vi upp Danii för att äta sushi sen bar det av mot ishallen för att äntligen få åka lite skridskor, det va underbart. Men någon gång där tog energin slut och idag är jag otroligt förkyld. Eftersom att jag måste vara frisk på måndag kommer denna helg bestå av endast vila. Hoppas ni är friska och pigga och slipper dessa baciller som flyger runt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar