onsdag 28 december 2016

JUST NU

Bäst i veckan hittills.
På loven har jag så dålig kolla på vilken dag det ens är. Men det bästa som hänt hittils denna veckan var igår då jag drog till Gekås med Linnea. Så mysigt och jag fick köpt massa garn så nu kan jag äntligen virka!

Sämst i veckan hittills.
Det värsta va väl kanske att behöva gå upp 5.45 imorse för att jobba men det var egentligen inte så jobbigt.

Där har jag ont.
Just nu är jag helt smärtfri, endast trött.

Det tänker jag mycket på.
Jag tänker på hur fort detta år har gått och om det kommer någon snö denna vinter.

Det klär jag mig i.
Jag kom precis hem från jobbet och då svidade jag om till mysbrallor och ett linne.

Till helgen ser jag fram emot.
I helgen är det nyår. Jag har inga större planer, lite jobb men annars rätt lugnt!

På fredag händer detta.
Ingenting, än så länge. Skulle verkligen behöva städa!

Detta äter jag nu.
En stor kopp varmt te och massa knäck!

Och mest av allt önskar jag detta.
SNÖ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar