fredag 23 december 2016

EN JULLISTA

Hur ska du fira jul i år?
Hemma med familj och släkt, som det brukar vara!

Har du en äkta gran eller en i plast?
För mig är det ett måste att ha en äkta gran, helst en som vi hämtat i skogen själv. Men den ska va äkta!!

Vad är godast på julbordet?
I år ska jag köra på ett vegetariskt julbord. Men det bästa är rödbetssallad och julmust, sen är jag väldigt taggad på mina grönsaksbullar!!

Vad önskar du dig i julklapp i år?
Det enda jag kan komma på som jag skulle vilja ha är en cykelhjälm. I höstas insåg jag hur farlig jag egentligen är som cyklar utan hjälm, att skydda huvudet är viktigt.

Vad är det bästa med julen?
Allt! Julen är min favorithögtid helt klart. För mig innebär det massa mys och glädje och jag hoppas ni känner likadant!


Vilken är din favorit julfilm? 
Den absolut bästa är Polarexpressen! Sen gilla rjag Grinchen, ett päron till farsa firar jul, ensam hemma och the holiday!

Hur ser den perfekta juloutfiten ut?
Eftersom att jag bara är hemma blir det ofta myskläder. Eller jag brukar ha en klänning men en riktigt gosig tröja över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar