lördag 24 december 2016

ÅRSRESUME - MAJ

Maj inleddes såklart med ett första maj-dopp och det var faktiskt inte så iskallt som det brukar, men vi var inte i mer än vad vi behövde för varmt var det inte. Dagarna efter följde Danii och Linneas födelsedag vilket firades med grillkväll med kubb i kvällssolen.

En dag åkte jag och Linnea upp till hyltenäs kulle som vid denna tid är full av vitsippor. Där fotograferade vi och njöt av hur otroligt vacker naturen är. En annan dag drog jag, Linnea och Danii till Göteborg för att njuta av försommaren i storstaden.

Den största och roligaste hädelsen denna månaden var den årliga balen. Detta året var det min sster och hennes kompisars tur att klä upp sig och gå på röda mattan. Det var så roligt att agera fotograf denna dag!

Årets största förändring skedde i slutet av maj. Dagen då jag bestämde mig för att li pescetarian. Något jag fortfarande är och har planer på att fortsätta vara!
Innan jag fick lov och ta sommarlov skulle jag göra en otroligt stor biologitenta, men den gick bra och jag fick sommarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar