söndag 25 december 2016

ÅRSRESUME - JUNI

Juni var kanske årets bästa månad. Det var i alla fall en månad som var fylld med massa roliga saker!

En dag hängde jag med Linnea till den fina staden Ulricehamn för att se hennes kusins bal. Jag har aldrig var där tidigare så jag var chockad över hur fint det var. Innan balen köpte vi oss en glass för att överleva i värmen. Balen var otroligt fin!

Den 11 juni var en dag vi hade planerat sen länge, vi skulle springa det omtalade color med rad-loppet. Det va en otroligt rolig upplevelse men varmt var det. Efteråt köpte vi Max och satte oss vid en supermysig badplats.

Min systers student ägde rum denna månad också. Även denna dag var superkul. En otroligt varm dag med massa glädje. Några dagar tidigare hade jag även fotografreat syrran och hennes kompis i deras student-outfit. Denna månad var det även 2 år sen jag tog studenten. Tiden går så fort!!

Sen den sista stora händelsen denna månaden var årets mest efterlängtade dag. Dagen då jag skulle få se Håkan spela på Ullevi, den kvällen var fylld av magi och 2017 blir året då jag får vara med om detta igen!!

Vi firade även midsommar med släkten. Jag började sommarjobba och det blev många cykelturen ner till sjön för avsvalkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar