fredag 4 november 2016

FÖRSTA LEDIGA DAGEN PÅ...

Ja, idag fick jag en helt ledig dag. Jag minns inte senast jag var hemma en skoldag utan att ha något att göra, det måste vart i september. En ledig dag behövdes verkligen men det känns ändå så fel, det känns som jag borde göra något.

Men jag har inte gjort något idag. Dagen började tidigt trots att min digitala väckarklocka var avstängd, istället väcktes jag av mina två fyrbenta väckarklockor som också ville mysa ner sig i min säng istället för att gå ut bland snön som virvlade omkring.

Redan igår kväll började det snöa och det har nästan snöat hela dagen men det syns tyvärr inte längre. Det som låg på marken då jag vaknade och det som kommit idag smälte bort lika snabbt som det kom. Men otroligt mysigt att se snö virvla omkring i luften ändå!

Nu har jag bakat mig en kladdkaka så den ska förtäras med chailatte, kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar