tisdag 10 maj 2016

EN BILD VARJE TIMMA

7.00- Jag vaknade, gick upp, tog på mig träningskläder och gick ut och hoppade lite hopprep och sprang i trappor. Faktiskt väldigt skönt och vädret var så skönt!


 8.00- Jag gick in, fixade frukost och la mig i sängen. Kollade på youtubeklipp och spelade candy crush en stund innan jag gick upp igen och fräschade till mig iför dagen!


9.00- Plugget var igång, mitt mål var att göra klart en inlämning...

10.00- ...och det gjorde jag, äntligen tror jag den är klar! Sikken lättnad!
Detta firade jag med lite mellis. Te, yoghurt och äpplen.

11.00- Plugget fortsatte men jag var inte längre beroende av datorn så jag bestämde mig för att sätta mig ute i solen istället.

12.00- Ja ni gissade rätt, fortsatt pluggande för min del. Skillnaden är att solen flyttade sig likaså jag, jag förflyttade mig till baksidan istället där solen brände bra.

13.00- Äntligen dags för mat. Kände för att slänga ihop något speciellt så valde wook. Kokade en morot, lite broccoli, nudlar samt stekte en soyabiff i tärningar. Blandade med soya och chilisås. Mums!!

14.00- Fick nog av pluggandet och valde därför istället att sätta mig ute med en podcast och sola lite. Solen tog ordentligt just då!

15.00- Då framsidan va tillräckligt solkysst för denna dag la jag mig ner för att sola rygg istället och då passade jag även på att svara på ännu lite fler instuderingsfrågor.


Och någonstans här glömde jag bort kameran men jag fikade, satt lite vid datorn och pluggade lite till bara. Nu har jag kommit hem från ett litet kvällsdopp och det var faktiskt skönt!!

Hoppas ni haft en lite mer händelserik dag än mig...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar