fredag 11 mars 2016

ÅRETS FÖRSTA VÅRDAG?



Våra fina krokusar!

Idag gick jag upp tidigare och var inne vid resecentrum vid 7. Solen var röd och gick snabbt upp över trädtopparna. Då kände jag att detta kommer bli en fin dag, dock glömde jag solglasögonen som var något jag fick lida för senare under dagen.

Jag var i skola klockan 8 och vid 9 var tentan igång. Två timmar senare hade jag skrivkramp men jag kände mig nöjd, det finns ett hopp om att jag kan klara denna tentan. När tentan var över släppte stressen och en trötthet la sig över mig, allt slutade fungera typ.

Efter tentan gick jag och L ner till stan för att göra lite ärenden. Sen tog vi bussen till hemmaplan, gjorde ännu ett ärende, gick in till centrum (här lyste solen bra och min ögon rann som aldrig förr..). Sen satte vi oss för att vila lite i solen men då vi insåg att det var nästan en timma kvar till bussen bestämde vi oss för att gå till grannbyn och ta bussen därifrån istället. Nu är jag hemma, tröttare än någonsin men så redo för denna helgen. Inget plugg, bara massa kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar