torsdag 18 februari 2016

BOKTIPS - GIRL ONLINE



Nu kommer jag med ännu ett boktips. Denna bok köpte jag i mellandagarna men läste ut den idag. Vet inte vad som hände men jag fastnade inte riktigt i början och sen glömde jag av den lite. I början av veckan väcktes mitt behöv att läsa och jag började läsa denna igen och jag var fast. 

Denna bok är skriven av Zoe Sugg även känd som Zoella på youtube. Boken hete Girl Online och handlar om en tjej som skapar en anonym blogg där hon kallar sig själv just Girl Online. Hon bloggar om allt som händer i hennes liv- vänskap, killar, sin galna familj och panikångestattackerna som börjar smyga sig på efter en händelse hon vart med om tidigare.
När hon är inne i sin livs värsta katastrof får hennes mamma ett jobberbjudande på andra sidan Atlanten och där förändras hennes liv helt och hållet.

Jag fastnade som sagt i denna bok. Det var verkligen en bok i min smak. Berättelsen kom alltid med nya vändningar och man kunde aldrig förutspå vad som skulle ske näst.

Boken får 10/10 av mig. Läs den vettja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar