fredag 12 februari 2016

BECAUSE I CAN AND I WILL


Wow sikken vecka. Veckans tre första dagar var långa, var i princip borta mellan 7-17 varje dag, en dag var jag hemma runt 20. Igår var jag ledig men förmiddagen bestod av massa plugg, sen gymmet och sen en sväng till gekås, då var jag hemma 21. Idag har jag vart i skolan, fick gå upp lite tidigare och på bussen kunde jag inte hålla upp ögonen, så läskigt. Jag slutade 12 idag vilket betydde att jag kunde vart hemma rätt tidigt men jag tvingade mig själv till gymmet, tredje dagen i rad för denna vecka.

På tal om gymmet. Nu jag jag snart tränat i en månad och att träna på gym är något jag aldrig trodde jag skulle göra men vet ni vad? Det är superkul och så motiverande att man ser resultat så dit kommer jag fortsätta gå ett tag till framöver!

Imorse när jag var så trött tänkte jag att jag får nog sova hela helgen för att bli en normal människa igen men sen kom samtalet - kris på jobbet och då hoppar jag såklart in, så imorgon blir det jobb 7-16 sen ska jag sova! Hoppas ni får en fin helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar