måndag 11 januari 2016

VECKA TVÅ

Okej, förlåt för massa mobilbilder det senaste men tro det eller ej men jag har inte hunnit fota med systemkameran. Jag som fotar med den varje dag har inte hunnit? Va har ja gjort egentligen?

Den gångna veckan har jag haft rätt mö skolarbete och idag var jag tillbaka till skolan. Jag kan ju säga att jag är glad för att jag endast har hemmastudier imorgon..;)

Imorse trodde jag att det mest spännande som skulle hända idag va att jag skulle cykla till bussen men det visade sig va noll % spännande men sen blev det action i mitt liv kan man säga.
Halvvägs på bussresan till skolan kör en bil in i bussen i en kurva (!!?). Ingen skadades, bilen blev rätt mosad och vi blev ett antal minuter sena. Det var läskigt men skönt att allt gick så bra!

Nu e ja helt slut och ser fram emot att sova, hoppas ni haft en kalasbra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar