torsdag 14 januari 2016

TRE FRÅN DAGEN


Idag har jag gjort det sista av denna kursen. En inlämning ska nu lämnas in sen är denna kursen klar och en ny startar på måndag. Det känns så skönt att denna kurs är över, nu e jag redo för en ny!


Efter plugget tog jag lite lunch, idag fick det bli lite taberaskrubb. Nudlar, veggobullar & tomat, mycket smarrigt!


Var även ute på en cykelrunda, det jag älskar mest med att ha en hemma dag. Då man sätter på en podcast och bara cyklar runt. Idag dock var det otroligt kallt så den sista biten hem hade jag frysta ben så då jag kom hem snurrade ja in mig i en filt och hällde i mig te. Detta är även min fina kompis, unicorn. Han är verkligen så fin, kan sitta och kolla på honom i flera timmar!

Hoppas ni haft en fin dag, kram! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar