onsdag 20 januari 2016

MITT I VECKAN


Tro det eller ej men idag kom jag till skolan, både buss och tåg rullade på fint. Sikken lycka!
Idag har jag dok vart redigt trött, trodde jag skulle somna under föreläsningarna trots att dem var rätt roliga, intressanta och lärorika!

Då skolan var slut gick jag och Linnea på lunch och sen vidare till gymmet. Ja, ni läste rätt. Vi har börjar gymma. Eller vi kör en prova-på-vecka denna veckan men vi gillar det och kommer antagligen fortsätta tills skolan tar över för mycket.
Idag testade vi många nya maskiner men med mest fokus på armar och kondis så nu är jag helt död. Efter gymmet tog vi en glass på donken (det va vi värda) och nu har jag tvättat håret och ätit.

Imorgon ska jag ta tag i skolan på riktigt och verkligen planera och få koll på allt, sen drar vi nog in till gymmet lite mä om vi inte har allt för mycket träningsvärk. Hoppas ni haft en fin dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar