torsdag 9 juli 2015

EN LISTA

Vad gjorde du klockan 8 imorse? Låg i sängen och lyssnade på en podcast eftersom jag vaknat tidigt men inte ville gå upp.

Vad gjorde du för 15 min sen? Jag gjorde lite magträning vilket känns nu.

Det senaste du sa högt? Du smet ifrån mig. -till abbe då han smet från mitt rum då jag vände bort blicken. Han är smart den katten...

Det senaste någon sa till dig? Jag släppte in honom där för han ville verkligen vara där inne. -detta sa mamma då jag undrade vart abbe hade gått.

Det senast du åt? Frukost vilket blev havregrynsgröt med lingon å mjölk.

Det senaste du köpte?
Avokado och sharonfrukter igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.

Vad är det för väder hos dig just nu? Grått och regnigt..

Godaste glassmaker? Polka!!

Vad ser du om du tittar åt höger?
Min lampa jag har över sängen.

Favoritgodis? Marabou, skittles och det mesta som är surt.

Hur många kuddar sover du med?
Tre.

Kväll eller morgonmänniska? Detta är en fråga jag inte vet vad jag ska svara på: Är typ trött på kvällar och mornar, haha..

Är du kittlig?
Ja, men detta betyder inte att ni får kittla mig!!

Stökigt eller välstädat?
Med en städerska till mamma måste man hålla det välstädat men jag skulle nog säga en blandning. Inte stökigt eller smutsigt men inte så välstädat så man inte vågar röra sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar