torsdag 4 juni 2015

NU ÄRE SOMMAR

Vad är det bästa du vet med svensk sommar?
När väl värmen kommer är den svenska sommaren som en dröm. Värme, kvällsdopp i solnedgången, naturen, och dagar på stranden..

Vad är dina planer för sommaren?
Jobba, skaffa en bränna, bada, vara med vänner och bara njuta av värmen som ja hoppas vi får!!

Vad är ditt bästa sommarminne?
Nä vi va i Jämtland, alla kvällsdopp och picknickar i solnedgången med vänner och förra året då ja, L och D va på liseberg en dag!


Hur firar du midsommar?
På morgonen plockar jag o syster blommor och gör sedan kransar, detta har vart en tradition sen vi va små. Sne kommer släkten på mammas sida och vi äter, spelar spel och myser.
 
Favoritglass?
Polka, väljer alltid polka när jag ska äta kulglass!

Favoritdryck?
Iste, älskar iste!!

Favoritplagg?
Är ja hemma en dag springer jag mest runt med bikinitopp å shorts, annars gillar jag min långkjol å en croptop till det.
 
Sminkfavorit?
Använder inte smink, å verkligen inte på sommaren

Sola eller bada?
Åh, gillar båda dock är det sjän som gäller om det är för varmt för att sola. Klarar inte att sola för länge heller så väljer nog bada. Då får man ju en snygg bränna mä! 

Semestra i Sverige eller utlandssemester?
-Sverige, helst här hemma med alla tyskar som kommer!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar