lördag 13 december 2014

VISSA DAGAR ÄR BÄTTRE ÄN ANDRA


Gårdagen var helt perfekt från början till start, ska försöka få ner det kort.
Åkte in till skolan vid 7 för att det va tentadags och vi fick åka värsta lyxtåget,  den bästa resan till skolan eveeer!! Sen tror jag tentan gick bra och efter det gick jag och Linnea runt på stan för att sedan landa på en cafe tills tåget gick. Jag var hemma runt 2 och då åt jag och bara tog det lugnt.
Vid 5 kom Alice & Annie och hämtade mig o syster för de hade ordnat en överraskning som en försenad födelsedagspresent, hahah..;)
Vi åkte och åt på Jenesens och det va gott som vanligt. Sen började det helt plötsligt snöa, jättemycket. SÅ innan vi åkte hem igen var vi ute i snön lite.
Påvägen hem fick vi en arg lastbil bakom oss som tutade o blinkade för att den tyckte vi körde för långsamt, men vägen va täckt av snö o sikten va kass så han fick köra lugnt efter oss en bit. Sen sprang vi igenom Willys 5 min innan de skulle stänga för att fixa lite glass till filmen vi skulle se väl hemma hos Alice & Annie. Sen åkte vi hem vid 12 efter film o glassmys!

Gårdagen va somsagt perfekt. Fina vänner och otroligt mycket skratt, Hur bra som helst!!

Idag har jag varit taxi åt syster o hennes fotbollskompisar och när de spelade drog jag hem till Ronja vilket va supermysigt att träffa henne och även Johanna som också va där. Sen har jag gjort köttbullar och pyntat pepparkakor. Så nu är ja trött o färdig för idag. Ha dee! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar