måndag 8 december 2014

MÅNDAG


Idag var det is över vägarna så bussen körde 50 km/h hela vägen vilket gjorde att ja fick sitta på bussen och hålla tummarna för att tåget va sent, annars skulle ja inte hända. Men vet ni va som hände då, jo tåget va i tid. HALLÅ! Första dagen med halka och tåget är i prick tid då det har vart iallafall någon minut sent varje dag sen september?
Och nu tror ni kanske att ja missade tåget men ni kanske inte vet att jag är redigt snabb när det gäller att springa för livet. Jag sprang och hann på sekunden, hoppade in i tåget precis innan dörrarna stängdes. Vart är mitt pris??

Denna veckan har jag inte så mycket schematlagt utom en timma mitt på dagen imorgon. Dock suger mina bussar som vanligt så kommer åka hemifrån 7.15 och va hemma 15.15 ungefär men det ska nog gå. Sen har vi tenta på fredag så plugg står överst på schemat dessa kommande dagar. Det blir bra, en bra vecka!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar