tisdag 30 december 2014

2014-LISTA

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ojaa. Jag åkte till Norge, var på bal, tog studenten, tog körkort och började på högskola.

Hur har ditt 2014 varit?
Bra, ett år fyllt av massa jobbigt speciellt i skolan eftersom att jag gick de sista året i gymnasiet. Men det gjorde även året till ett av de bästa. Såå många nya upplevelser jag fick va med om!

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några nyårslöften faktiskt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ajjemän!

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Blev du kär i år?
Nixpix.

Vilka länder besökte du?
Norge, haha.

Finns det något du saknat av 2015 som du vill ha 2015?
Är rätt nöjd med året som gått och allt jag har fått vara med om men något finns det nog.

Vilket/vilka datum av 2014 kommer du alltid att minnas?
-28 maj då jag var på bal
-12 juni då jag tog studenten
-10 juli då jag tog körkort

Tre dagar jag alltid kommer minnas, de tre bästa dagarna i mitt liv hitintills. 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har väl vart förkyld och kanske feber, lite skrubbsår och sånt men annars har jag klarar mig bra!

Bästa köpet/köpen?
Svår fråga när minnet inte är det bästa. Men älskar mitt 50mm objektiv som jag köpte i somras!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, antagligen. Eller skolböcker...

Gjorde någonting dig jätteglad?
Balen och studenten va glädjens dag båda två. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat mer, tränat mer och gjort mer spontana saker.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Ärligt talat så minns jag knappt att ja fyllde 19. Tror faktiskt jag var ensam hemma hela dagen och sen firade vi lite med god mat på kvällen med familjen, så va det nog!

Hur skulle du beskriva din stil i år?
Mycket klänning, kjol. Mycket croptop, älskar croptops. Beskvämt

De bästa nya människorna du träffat?
Har träffat nya människor men igen jag kommit så nära med. Dock har jag världens finaste vänner!

Planer för 2015?
Fortsätta plugga på högskolan, vara med de ja gillar mest, pröva något nytt kanske. Börja träna mer regelbundet!!

Vad vill du säga till din själv inför 2015?
Våga, våga ta chansen då den kommer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar