söndag 26 oktober 2014

VINTERTID OCH HÖSTLOV



Inatt gick vi över till vintertid och då trodde jag ju att ja skulle få en timmes längre sömn men det tyckte inte kroppen så 7.17 vaknade jag och fick lite panik för att de e precis då min buss går men kom sedan på att det va söndag.
Den kommande veckan har många höstlov och jag är väl kanske en av dem, eller halvt. Ska till skolan imorgon och på fredag och även en sväng till tandläkaren på onsdag så lite ledigt blir det väl.

Nu börjar första terminen i skolan gå mot sitt slut och i november börjar en ny kurs vilket betyder att det är tentadags och mycket att göra. Just nu känner jag att det mesta är under kontroll men det kan ändras medans man blinkar. Och i slutet av veckan går vi in i november och snart är det jul. Ni anar inte hur taggad jag är. För snö, ljusstakar i alla fönster, julmat, granar och all den mysiga stämningen, åh!!

Men nu ska jag se till mitt lilla höstpyssel-projekt, ni får kanske se imorgon. Och på bilderna ser ni även dagens andra frukost, kanske inte så intressant men gott vare! :)

Hare fett bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar