onsdag 9 juli 2014

DET ÄR BRA NU


Hej mina kära vänner. Hur mår ni idag? Svettiga? Antar det eftersom att det är TRETTIO grader och stekande sol! Vad händer? Vad som än har hänt med lilla kalla och regniga Sverige, så gillar jag det!!

Vad har jag gjort idag då?
Plockat vinbär kanske? Ja såklart, några liter plockade jag allt imorse för här är det storkok av saft som gäller. Och det är jag som står för skitjobbet!

Annars har jag legat i solen mest hela dagen. Det är oklart hur många flaskor med vatten jag egentligen druckit, men det är bra eftersom att varje kväll har jag legat i sängen med en galen huvudvärk pga vattenbrist så nu ska jag försöka slippa det denna kvällen.
Har även gått från shortsbränna till bikinibränna idag vilket känns skitbra!!

Hoppas ni haft en fin dag och fått i er massa sol. Imorgon verkar bli ännu en fin dag. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar