tisdag 24 juni 2014

MIN DAG I BILDER

 -Vaknade nio.

 -blev trött på att gå runt som en tant hela dagarna med en träningsvärk från en annan planet så jag drog ut på en springrunda, bara 2 km men det tog bort det mesta av värken.

 -Mamma hade beställt en kladdkaka eftersom att hon skulle ha besök nu på kvällen och den ser väldigt mjuk ut tycker ja, ingen aning hur det blev så..

 -Sen tvättade jag lite kläder.

 -Både jag och Abbs blev riktigt trötta mitt på dagen så vi sov lite middag..

 -...Innan middagen. Jag åt fisk, potatismos och grönsaker medans jag kollade på hollywoodfruarna på datorn men sen kom åskan och jag fick snällt stänga av internet..

 -...Och istället gick jag ut och rensade lite i landet medans jag väntade på att åskan skulle försvinna.

 -När mamma kom hem från jobbet hade en kollega till henne som även är kock bakat kolabåtar o de va gott kan jag säga!

 -Sedan strök jag lite kläder.

 -Dagen börjar ta sig mot sitt slut och jag avlutar denna dag framför datorn i sängen.

 -Åt även lasagne...

-..och min kladdkaka, som va riktigt god!

Det där var min dag. Inte den roligaste och händelserikaste dagen i mitt liv men det är sommarlov och jag strosar runt här hemma och hittar på lite efter vad jag har lust med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar