onsdag 6 november 2013

PRAKTIK OCH PLUGGONSDAG

                                     

Fredagen innan höstlovet bar jag hem denna hög som är innehållet av mitt skåp. Denna hög  ledde till att busschauffören fick sig ett gott skratt, jag fick ont i armarna och nu ligger den på min byrå och skapar panik i mitt liv. Denna hög innehåller allt skolarbete jag måste ta igen under praktiken.
Det där med att jag ville ha 3 springturer/vecka kan jag ju bara glömma men ska iallafall ha 1 tur/ vecka. Och sen får vi väl se när jag får mitt körkort för körlektioner är svårt att ordna....
Trots att aplen är helt okej så vill jag helst bara tillbaka till skolan, tillbaka till vännerna och rutinerna. Men snart är denna veckan slut och sen är det bara  6 veckor kvar tills jullovet och eftersom att jag inte har något val så är det bara att plöja mig igenom detta!

Men idag då jag kom hem vid 4 slängde jag i mig lite fick och sen satte jag mig och pluggade en timma och jag fick väl gjort en del iallfall men jag är låååångt ifrån klar med allt. Menmen, det är bara att köra!
Imorgon ska jag faktiskt till skolan en sväng för att hämta och lämna böcker och sen ska jag också till banken efter praktiken. Hoppas ni hare bra och lite mindre plugg och stress än mig, hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar