fredag 29 november 2013

FREDAGSLISTA

Hur gammal är du? 18 år, 3 månader och 2 dagar

När vaknade du idag? vaknade innan klockan och de va redigt tur för klockan hade bestämt sig för att ta helg!

Vad åt du till frukost? Musli med mjölk + ett glas mjölk

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 1. Jag kan inte sova utan strumpor  2. Jag har gått 600 steg med styltor, rekordet jag fick efter dagar av träning förra sommaren 3. Jag kan sitta och kolla på youtube-videos en hel dag

Beskriv en perfekt dag: En sommarlovs dag så jag har sovmorgon, äter frukost ute med morgonens tidningen. Sen tar jag mig en bra bok och lägger mig i gräset och bättrar på brännan. Framåt kvällen drar jag ner till sjön med vänner och picknickar och tar ett kvällsdopp!

Vad gällande ditt utseende är du mest nöjd över? Mina tänder kanske, hahah.

Vad har du gjort idag? Vart på min praktik, åkt buss i sammanlagt 90 min och kollat på idol.
 
 
 Vilken film såg du senast? Känn ingen sorg!!

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: Min säng, ååh!

Vad lyssnar du på just nu? Datorn som surrar

Hur går du helst klädd? Hemma-Pyjamasbyxor och en stor tröja
Borta-klänning med tunna tights, en gosig kofta och kängor
 
 Är du morgon eller kvällsmänniska? Jag vet inte, jag vill helst sova hela tiden, men morgonmänniska tror ja!

Vilket är ditt bästa ämne i skolan?
Bild

Vad köpte du senast? Ja minns faktiskt inte, kanske ett nagellack men det va längesen!
 
Vad har du i dina fickor? Inget

Vilken är din favoritaffär?
Gekås och Åhlens, där finns allt!
 
Är du blyg? Japp, fast inte med människor jag känner riktigt bra!

Har du några husdjur? Ja, jag har ju de två bästa katterna i världen!

Har du svenskt ursprung? etthundraprocent

Vilka smeknamn har du haft?  Vickie, Vicky, Vickan, Björken och Vickie Snurre Sprätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar