onsdag 11 september 2013

11 SEPTEMBER


mitt liv är rätt fullspäckt just nu. jag har fått lite extra jobb. börjat min resa mot mitt körkort. sen är det ju skola varje dag såklart. och läxor på det. men trots att det händer rätt mycket denna veckan så är nog denna veckan lugnet före stormen för nästa vecka kommer bli lite kaosartad. men det går nog bra det med.

Idag är det förövrigt den 11 september. Ett datum med hemska saker som svans. Idag var det 12 årsen world trade center-olyckan och idag för 10 årsen dog Anna Lind. Jag kommer ihåg de dagarna väldigt bra faktiskt, speciellt den dagen då Anna Lind dom för då befann jag mig på Gekås och vi den tiden då hon dog hade hela Gekås en tyst minut. Alla ni som vart på gekås, tänk er att det va helt tyst (utom alla bebisar och sånt då). Det var rätt mäktigt faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar