onsdag 28 augusti 2013

ÖVERRASKNINGSFEST

Igår var det alltså den 27e augusti, min 18års dag och nu ska jag försöka få ner denna dag i en liten text.
Det började i alla fall med en vanlig skoldag. sen efter det lurade Julia, Linnea, och Danii in mig i en bil, körde runt mig i cirklar och tillslut kom vi till donken där vi käkade glass. Sen lämnade de mig för att de skulle jobba, bli hämtade och hemskjutsade, trodde ja, så ja gick ner till bussen o väntade där en stund. Och det va nog bland den värsta bussturen i mitt liv, sååå varmt!!!
Sen då jag kom hem stog Julia H, Julia O, Linnea, Danii, Annie, ALice och Ronja i mitt rum och lurade och då ja öppnade dörren kastade de ballonger och serpentiner på mig, minns faktiskt inte så mycker mer av det, blev väldigt chockad!!
Sen hade de fixat pizza, tårta, godis, chips och läsk som vi satt ute på gräsmattan och åt. Det va en super mega fin överraskning men sen vid 8 då de hade åkt hem vart ja väldigt trött.
TACK FÖR EN FETT FIN DAG TJEJER! <3
 Och mina fina presenter:


Idag skulle ja egentligen börjat 12, haft en håltimma och sedan en lektion vid 14.20 men eftersom att lärarna inte ville va med oss på den första lektionen så slipper vi dne och har därför bara 14.20-lektionen så kommer därför få åka in till skolan vid 2 och sen hem vid halv 5. Skööönt!
Men trots denna lediga förmiddag vaknade jag 7, åt frukost, gick ut o sprang 3 km, duschade och nu sitter ja här i min säng och ska kolla på hollywoodfruarna och kaske äta lite rester från igår.
Ha en fin dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar