måndag 5 augusti 2013

FEMTE AUGUSTI TVÅTUSENTRETTON

dagens mat- salladen och potatisen kommer från landet och brödet har mamma bakat-gott!                                                 

Just nu suger bloggandet men jag har inte tid eller ork men det kommer bli bättre! ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. I förmiddags va ja bara hemma och satt mest ute och läste, sen vid två-tiden tog jag, syster och en kompis bussen till staden och gick runt där en stund. Och när vi kom till Kinna kändes det som att vi hade hamnat i ett annat land, det blev sjuuukt varmt!!
Så om det ska hålla sig såhär varmt hela veckan så ska jag inte åka till staden utan hålla mig här hemma nära sjön, inte för att ja kommer till staden fördet går inga bussar så det är ju en fördel!

Men nu måste jag ut och vattna grönsakerna och sen ska jag äta, kolla Glee och sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar