onsdag 17 juli 2013

JAG ÄLSKAR SOMMARLOV!


Vaknade vid 8 av, ja ni ser stooora och många maskiner utanför. Sen vid 10 cyklade vi och mötte upp felizia. När vi kom hem igen plockade vi av vinbären och det blev väldigt mycket! Sen fikade vi, efter det åkte vi in till byn med Lisa och köpte glass. Sen åkte vi hem och åt lite mat och sen vidare ner till sjön och där åt vi även lite fika. När vi kom hem igen spelade vi lite fotboll, sen åkte vi ner till sjön igen och sedan vidare hem för att fika lite igen. Fyra fika på en dag, de ni! ;)

När jag kom hem märkte jag att jag fått ett missat samtal, sen såg jag även ett sms där det stod att jag hade vunnit en sommarbilds-tävling i Hallands Nyheter och att de bad mig ringa upp, så det gjorde ja!
Där fick ja veta att ja vunnit hederspriset, en digital prenumeration på HN. Det va galet! :)
Det va den sista bilden ja vann med!


Vädret har förövrigt vart galet varmt idag och av någon skum anledning har jag gått och blivit förkyld, men sånt är livet och trots det leker livet och allt äger! :)
Hare bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar