fredag 31 maj 2013

EN SUPERFETTMEGABRA-DAG

Denna dagen har vart en karusell, fast en riktigt rolig karusell!!
Idag hade vi inga lektioner men vi valde ändå att åka ner dit en sväng och det var bra för vi fick städat våra skåp och fått lite sånt bra gjort!
Sen då vi satt och funderade på vad vi skulle göra resten av dagen kom vi på att vi kunde dra hem till mig så Danii och Linnea hängde med hem. Danii hade först köpt en stoor resväska (som jag nästan förstörde) men vi kopplade på den bak på cykeln, min smarta ide!

Men här hemma har vi fikat, solat och sen vid 4 skulle ja klippa mig så då fick vi dra in till byn igen och sen efter det satte vi oss på cafét o fikade lite tills bussen kom. Superfettmegabra-dag alltså!
Nu ska jag käka popcorn, kolla let´s dance och sen sova, värmen tar kol på mig men ja gillar den ändå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar