torsdag 18 april 2013

YOU ONLY MISS THE SUN WHEN ITS STARTS TO SNOW

Hejsan, hejsan alla mosterdiggare!

Nu är ännu en apl-vecka slut och jag kan verkligen hålla med de som jobbar på min apl-plats att iden gått väldigt fort!! De räknade ut att jag bara skulle va där 8 dagar till och det känns faktiskt lite tråkigt, för nu börjar det faktiskt bli väldigt kul att va där. Barnen är görgosiga och det kommer verkligen bli tomt att sluta där. Men sånt är livet antar ja!

Imorgon är det skola igen och det ser ja inte fram emot super mycket, det känns verkligen som att det va igår det va fredag och vi hade idrott...tiden flyger veckligen iväg. Men det blir kul att träffa lite fint folk och äta mat i lugn o ro!!
Sen i helgen kommer det va fullt upp med marknad och en tur in till stora staden, det kommer nog bli en helgrym helg!! :)

Nu ska jag fortsätta skriva på min väldigt tråkiga historia uppsats, vill ni veta något om Anna Lindh, mordet eller mördaren så äre bara att fråga mig. Ja kan allt! ;)
Hare bäst, flodhäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar