tisdag 9 april 2013

DEN BLIR BARA STÖRRE OCH STÖRRE


min lilla väg av foton

Dagen har spenderats på min APL-plats, älskar verkligen ungarna det är störtsköna!!
Men man blir trött och ibland drömmer jag mig faktiskt tillbaks till skolbänken, och alla vännerna. Kommer sakna att sitta ute vid skolan i solen under rasterna nu när det börjar bli varmt. Men ja får väl hoppas att det blir varmt de dagarna ja är i skolan så att vi kan sitta ute och bara steka! :)

När jag kom hem hittade jag 50 framkallade bilder i brevlådan som va till mig så nu har jag fått upp dem på väggen och snart är väggen full av foton! Jag satte mig även ute en stund eftersom att det va så varmt och skönt väder och sen fikade jag såklart lite mä!

Nu ska jag bara ta´t lungt resten av denna nionde april, hare fett bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar