fredag 19 april 2013

CHILLING ON THE TOILET

Och då var det klart. Ingen mer skola under denne veckan. Helg. Sovmornar. Och bara ta det lungt!
Eller kanske inte. Det är fredags och helg men imorgon äre marknad i grannbyn och sen på söndag ska jag in till staden så det lär inte bli så många sovmornar och inget ta det lungt, bara fullt ös hela tiden men det är kul saker som händer så jag ska verkligen inte klaga!

Fredag idag ja somsagt, en hörförståelse på engelskan inför nationella proven, en galen idrottslektion som jag säker kommer få träningsvärk av imorgon och en 30min sen föreläsare som inte kunde prata svenska eller engelska super bra men man förstod det mesta. Nu ville jag helst av allt sova men ska nog sätta på något kul program och bara chilla. På tal om chilla, så hade jag och Linnea fest på toaletten idag, Chilling on det toilet!


bild från Linneas instagram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar