söndag 10 mars 2013

TRÖTTER, MELLO, DAGEN OCH VÄDRET

Godmorgon allesammans!
Idag vaknade jag 8 och blev uppkörd vid 9, tror jag måste ta en lektion med min familj om vad helg betyder. Stackars lilla jag som jobbar med massa ungar dag ut och dag in behöver sova på helgen, men har sovit 20 timmar denna helgen redan och imorgon äre studiedag så då får jag sova ännu mer!

Förövrigt tyckte jag det va en helt okej liten grabb som tog hem hela melodifestivalen igår. Han är grymt duktigt, låten var bra och framträdandet var mycket fint!
Men det bästa måste ha vart framträdandet av Euphoria av de döva barnen, det var helt magiskt. Sen vare rätt coolt att Carola fick 28.000 människor att sjunga, fett cool känsla att va i den byggnaden då!

Snart ska jag iväg och tanka kroppen med lite energi för veckan i kyrkan och sen ska jag nog iväg med syster in till byn. Hon skulle spela fotboll med sig själv sa hon och då skrattade jag lite, och då får jag väl fota lite kanske. Gillar att fota inne i byn, det är mysigt!

Men en sak som inte är lika mysigt är att det sägs att det ska snöa och termometern ligger på 8- så det känns som att det faktiskt kan ske. Jag gillar snö och så men nu är det faktiskt mars och när vi haft vårdagar kan det inte bara svänga om och bli vinter igen. Inte okej.
Men solen lyser och himlen är blå så vi får väl hoppas att det håller i sig så, sen har vi även fått krokusar!

Hare bäst! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar