fredag 8 mars 2013

DU SA ATT LIVET VA NÅGOT ENKELT


Gick ner till sjön och fotade lite efter skolan idag, känner att jag typ fotar samma skaker hela tiden. Vill ha blommor!

Skoldagen har faktiskt vart riktigt bra. Vi gjorde inget vettigt alls, på engelskan gjorde vi typ inget, på idrotten spelade vi speedinton och sjön med till alla melodifestivalslåtarna, och på religionen gick vi igenom en uppgift för andra gången...!!

Blev lämnad ensam i 25 minuter, var nästan själv i hela skolan. Det va inte kul men tiden gick fort och då jag kom hem körde jag i mig den sista tobleronechokladen, kan ni fatta!! Jag har äntligen ätiti upp 2kg toblerone, med lite hjälp såklart! ;)
Sen när jag och syster gick till sjön fick vi vara med när en hare täkte ta självmord. Han skulle hoppa över en  bäck men den bäcken var visst större än va han trodde och i panik för att han såg oss hoppade han rakt ner i vattnet, men han klarade sig! Det va läskigt!

Jobbigt inlägg så kan det bli en fredagskväll. Nu äre även långhelg, studiedag på måndag, 3 APL dagar och en skoldag som jag tror kommer bli rätt bra! Hare bäst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar