torsdag 14 mars 2013

DET KOMMER ALDRIG VA ÖVER FÖR MIG

Arbetsdagen har varit helt okej, hände väl inget speciellt utom att vi tog med alla ungarna till skogen där det inte va så enkelt att gå för de minsta så de flesta crashade och började gråta. De är söta!
Denna veckan har verkligen gått hur fort som helst, jag fattar inte riktigt att det är torsdag idag. Å imorgon är det skola. Det va en vecka sen ja va där så det känns också lite mysko. Men det blir kul!

Idag är det somsagt torsdag vilket betyder att Håkans nya singel strömmar ut ur allas högtalare just nu. Har inte riktigt lyssnat så mycket på den än men den är fin. Just nu lyssnar jag på en intervju med honom, lyssna på den du mä här!

Snön är även påväg bort nu, det gillas och jag hoppas den stannar kvar där upp och kommer tilllbaks till jul. Typiskt att den kommer när man vill ha vår och inte kommer när den ska. Som vissa säger, 9 månader för tidigt! Men nu ska jag sova, eller kanske inte men snart! Hare! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar