onsdag 6 februari 2013

FÅGEL


Dagen ar vart riktigt kul faktiskt!
Då jag vaknade fick jag se att vi hade fått runt 1 dm nysnö så då blev jag jätte glad. Sen var jag nära att få en buss över mig eftersom att den inte fick stopp när den skulle ta upp oss, den var en sekund från att hamna i diket och om den skulle gjort det skulle den landa på taket. Det hände inte tack o lov!
 Och sen i skolan gick jag och Linnea på morgonpromenad och då vart det så halt på vägen så Linnea halkade men jag fick tag i henne i sista sekund, jag är en riktigt räddare i nöden. Men ett väldigt gott skratt fick vi oss!
Sen på lektionen tryckte Linnea upp en disktrasa i ansiktet på mig och på någe mysko vis lyckades jag få en stöt på läppen. Det gjorde jätte ont men har inte listat ut hur det gick till än..det får va ett mysterium!

Det va denna dagen och imorgon är det torsdag och det blir säkert en lika bra dag! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar