lördag 12 januari 2013

RUBRIK

Tjaaa! Klockan är halv 11 och jag känner för att sova snart, tror det blir så!
Dagen spenderades på Gekås, fick med mig lite smått och gott men har inte fotat något och vet inte om jag orkar heller. Men det var:
  •  nagellackborttagningsmedel
  • en asmysig grej man han över ögonen när man sover
  • en supermysig tröja
  • strumpor
  • värmehjärtan
  • rengöringsmojs till fejset
  • överstrykningspennor som ska hjälpa mig att se ut som en duktig elev
..ja det var väl det, inte så mycket men åkte väl inte dit för att köpa någe speciellt heller.
Vid 18 åkte vi och beställde pizza, eller ja tog en sallad och Alice och Annie hängde med hem så vi käkade pizza, nötter, popcorn och spelade spel och snackade skit. Mysig dag och kväll alltså!

Imorgon är det söndag vilket betyder snart måndag så jag får väl tagga inför en ny skolvecka som kommer bli grym, vi kan ju hoppas i alla fall! :)

Harre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar