tisdag 11 december 2012

IBLAND GÖR MAN RÄTT, IBLAND GÖR MAN FEL, LEV MED DET

Denna dagen har faktiskt varit riktigt bra!
Imorse, innan skolan började sprang jag och linnea runt och instarapade alla-det blev väldigt många vackra bilder kan ja säga. våra snygga miner tog nog över instagram för ett tag.

Sen bakade jag, Linnea och Jenny massa goda cornflakes-kokos-choklad-julgodis-högar. mums!

På eftermiddagen var vi en aning för trötta för att ha lektion men det gick och sen efter skolan stack jag och de tre andra galningarna ner till kinna och fikade lite. sen köpte jag mig även en concealer och sen stack jag och Linnea tillbaka till skolan och väntade där en halvtimma på att bussen skulle gå.

Kom hem 5 och byggde ett halvt pepparkakshus, resten tar vi imorgon och sen har jag bara suttit och skrivit hemtenta hela kvällen och nu är den äntligen klar-jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
bara en kvar.

Nu vet ni-anteckna i erat finaste och dyraste block, tack!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar