fredag 21 december 2012

FREDAG

Nu börjar det gå upp för mig att jag har lov, att jag inte behöver ställa klockan och gå ut i mörkret för att hinna med en buss klockan 7 på morgonen. Att jag kan sov hur länge jag vill, kolla på film hela dagen och inte tänkte på massa prov och inlämningar! Skööönt!!
Men sen är det lite sorligt att inte få träffa alla människor som finns i skolan, det är tråkigt. Men jullovet är det lovet som bara springer iväg, man har så mycket för sig hela tiden. Jul, mellandagsreor, nyår, och sen är det skola igen!

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade halv 8 men låg kvar i sängen tills 10 sen kollade jag julkalendern, virkade tills garnet tog slut och gick ut en sväng. Idag snöar det faktiskt rätt mycket, det blir nog en vit jul detta året i alla fall! :) Sen har jag julstädat och pyntat lite.
Nu har jag ätit mat och kollat klart på the notebook. Planerar att sätta på en ny film men måste hitta någe bra först-det blir nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar